FITNESS I DIJETA

Kako se riješiti tvrdokornog celulita?

kako-se-rijesiti-tvrdokornog-celulita

Celulit je potkožna naslaga masnog tkiva s karakterističnim udubinama i čvorićima, koje još nazivamo “narančina kora“. Nažalost, ova napast opterećuje veliki broj ljudi, a pojavljuje se češće kod žena nego kod muškaraca.

Pojavljuje se na mjestima poput područja nadlaktice, trbuha, stražnjice i bedara, a osim genetske predispozicije, pretpostavlja se da će celulit imati svi oni koji se nezdravo hrane, ne vježbaju te su pod stresom.

Iako je tržište prepuno “instant rješenja”, celulit je ipak još uvijek mnogima neprijatelj broj 1, pa iz toga zaključujemo kako ipak nije dovoljno na ovaj problem utjecati samo na jedan način.

No, šanse su veće ako neprijatelja napadnete s nekoliko strana te iako se to čini nemoguće, celulit možete znatno smanjiti, a u nastavku pročitajte kako.

Prilagodite prehranu i unosite dovoljne količine tekućine

Da bi se riješili celulita, morate se riješiti šećera, masne hrane i soli.

Šećer, sol i masna hrana utječu na inzulin i tjeraju naš organizam da zadržava vodu, što pogoduje nastanku celulita.

Neka temelj vaše prehrane budu proteini i ugljikohidrati, ali i masti iz kvalitetnih izvora poput orašastih plodova ili maslinovog ulja. Pripazite ipak da su količine ovih makronutrijenata izbalansirane jer je također bitno da ne premašujete dnevni kalorijski unos.

Zdrave namirnice su zdrave, no u velikim količinama sve postaje nezdravo te u prehrani treba biti umjeren.

Ako možete, pojedite barem tri obroka tijekom dana.

Također, unosite dovoljnu količinu vode ili nezaslađenih čajeva tijekom dana jer dehidrirana koža može dodatno naglasiti celulit.

Ništa nije bolje od hidratacije, a adekvatan unos vode učinit će vašu kožu svježom i blistavom.

Kako ukloniti celulit?

Budite aktivni i smanjite stres

Tjelovježba uvelike može pomoći u borbi protiv celulita. Vježbom eliminiramo masne naslage te zatežemo kožu.

Važno je napomenuti da tjelovježba ne uključuje samo kardio vježbe te da se najbolji rezultati postižu onda kada se uključi i trening snage.

Nemojte se bojati utega. Vježbe snage vas neće učiniti mišićavima i napuhati već suprotno, pomoći će vam da oblikujete tijelo.

Ako teretana nije za vas, aktivnosti poput boksa, plesa, planinarenja, vožnje bicikla ili brze šetnje mogu biti vaša tjelovježba.

Kako stres također pogoduje celulitu, preporučujemo da odaberete aktivnost koja će vam usput pomoći da se riješite stresa.

U tekstu “Zašto je boks idealan sport za žene?“, saznajte sve o prednostima te borilačke vještine.

Njegujte kožu

Za kraj, njega kože također igra ulogu u borbi protiv celulita. Pokušajte se tuširati u mlakoj vodi, a pred kraj tuširanja izmjenjujte toplu i hladnu vodu kako bi potakli cirkulaciju.

Barem jednom u dva tjedna napravite piling kože. Preporučujemo da pripremite domaći piling od kave, koja pomaže u borbi protiv celulita, a recept možete pročitati ovdje.

Obavezno hidratizirajte kožu nakon tuširanja jer će vam ona na tome biti zahvalna, a za dodatan efekt možete koristiti anticelulitni maslac ili kremu.

0 Komentari
Podijeli

Komentiraj:

Tvoja Email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena*